måndag 31 december 2012

Årets sista dag

Ett år som gått i raketfart! Ett år som påverkat mig mkt, ändrat mina värderingar en hel del.
Kom på en sak när jag låg i badtunnan härom kvällen "att leva me dövblindhet å famla sig fram i grådiset är som att leva fullt ut.. Du famlar i ovisshet om vad morgon dan bjuder.
Å beroende på vilken inställning jag har den dagen så blir det som jag tänkt, men ibland e jag inte riktigt på hugget å dåblir dan därefter... Är jag sur å grinig ser jag oxå sämre... Å hör bara lite.
Det är oxå lättare att "glida" fram me huvudet högt när humöret e på topp å när man går ordentligt me rak kropp mår den bra å själen får positiv energi. Har jag positiv energi å strålar ut till mina medmänniskor som då reflekterar tillbaka ... ;) lät d flummigt? ;) men iallafall så vägrar jag attbara se mitt liv i grådiset, utan jag tänker ha ett färgsprakande liv ochh förverkliga muna drömmar .

Gott Nytt År!!! Å gör allt d du vill å drömmer om! Massor me värme till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar