fredag 28 december 2012

En dövblind bloggstafett


Jag har blivit utmanad i en bloggstafett bland dövblinda bloggare. Det går till så att man får en fråga utav en bloggare, svarar på den i sin blogg och hittar sedan på en ny fråga som man skickar till en annan bloggare.
Frågan som Frida vill jag ska svara på är:dina barn bara skulle komma att minnas en enda sak du lärt dem, vad skulle det vara?

Mitt spontana svar är nog att aldrig ge upp.
Fick en bok när jag fyllde år som barnen skrivit ner en del i, o där skrev stora tjejen " om det inte blir som man tänkt finns det en anledning" Allt som händer har en orsak...
Att alltid finnas för varann hoppas jag också de lärt.
Nä du Frida;) EN sak var svår å hitta! Å minstingen bara skratta åt mig när jag frågar...(hon e 15) " vadå lärt mig???!?"

Njuta av livet! D kan dom iallafall!

Min stafettpinne lämnar jag till Matilda, FSDB's kanske nyaste medlem
Vad var det bästa med å gå med i FSDB?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar