lördag 5 januari 2013

Hjärtat gråter å solen skiner

Imorron är det ett år sen sista gången jag fick vara i din famn. Ett år sen jag hörde din röst. Men din värme, din kärlek känner jag fortfarande. Jag kan känna din famb å höra dina ord. Du är med mig i mitt hjärta.
Var uppe hos dig, tände ditt ljus, å tårar trillar. Saknaden är stor, även tacksamheten flr allt du gett mig. Du har fått mig att se saker på ett annat sätt. Att njuta av d små sakerna. Vara tacksam för d jag har och att jag har mycket att glädjas åt. Livet aär ingen lek eller dans på rosor. Men väldigt likt ett nyponsnår, fullt med taggar som gör ont, men även underbara blommor.
Smärtan får en att kunna se det vackra, att njuta av dofter, att älska det lilla.
Tack för allt du gav!! Och ger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar