torsdag 19 maj 2016

DövBlind-extra känslig?

Behövde klippas, behövde lite Ciatid
Bokade tid för nån vecka sen o idag var det äntligen dags
Åh! Det blev ett besök över mina förväntningar!
Brukar gilla o skjunka ner i stolen för schamponering, älskar når nån schamponerar o massera min hårbotten....
Sätter mig, tar av hörisar o sjunker ner.... Till min förvåning höls en pall under mina vader o benen sträcks ut... Nått börjar rotera under mig, DET ÄR EN MASSAGESTOL!!
Det är så gudomligt skönt... Bara blunda o känna massage från topp till tå, alla känselspröt är ute... Å lugnet infaller i hela mig... Jag blir oxyticinbombad

Funderar på om vi dövblinda har en större förmåga att känna? Att njuta? Att stänga av omvärlden och bara ta in?

Ha en skön vårkväll;)
Jag fortsätter njuta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar