söndag 6 december 2015

Ångesttrådar

Länge sen jag skrev nått,försöker ge LIVET plats
Ångest och annatför snällt vänta.. Men nu närmar sig tiden och det börjar sippra fram som en kladdig sörja, nått kletigt som klibbar fast, som små envisa kardborrar
Jag gör mitt bästa för att inte fastna och trassla in mig, jag vet att det går över, jag överlevet, jag vill leva
För alla vackra människor, alla härliga upplevelser, alla fina känslor.
För mina älskade barn, för min nya kärlek. Det finns hopp om framtid, en vacker framtid fylld av glädje och värme, kärlek och lycka
I mitt hjärta kommer DU alltid vara med mig, och jag är ofantligt glad för allt Vi hann uppleva, för den glädje och kärlek du spred
DU finns med oss, och jag ska ta mig igenom det härkletiga, taggiga
❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar