tisdag 5 mars 2013

Livsomställning

Det är mkt om livsomställning nu... Lr är d bara att jag blivit mottaglig? Vad jag än söker på nätet, ser på tv, läser i tdning... Så dyker d upp ... Livsomställning.
Jag har funderat på d.. Å inser att d är byggstenar i mitt liv, saker jag tar med mig o anpassar mina värderingar efter.
Varje stor händelse som händer, positiv lr negativ är en del av mig. Och d stärker mig i min fortsatta resa mot mitt mål... Lr ja målet. Vad är det egentligen?? För det ändras ju hela tiden under resans gång.. Men nånstans har jag ett mål, men jag vill uppleva å känna mig närvarande under resan, trots livsomställningar som ändrar mina förutsättningar. Jag blir mer öppen för d små sakerna som finns runt mig, o jag försöker uppskatta det som kommer till mig, som förgyller tillvaron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar