fredag 16 november 2012

Då var det dags

....att börja skriva..
Jag har funderat många gånger på att börja, har även gjort det ett otal gånger men slutat lika fort igen...
Det gjorde för ont...
Det gör fortfarande ont, men på ett annat sätt.
Däremot var detsvårt att sätta namn på denna blogg... Det kommer att skrivas om en allt som berör mig utan några proffessionella kunskaper utan bara mina egna känslor o upplevelser..
Å det kan mnog tänkas bli rörigt ibland... Men d e så mitt liv ser ut... Ett rörigt kaos där jag ofta stannar upp å bara njuter av små tillfällen av lycka...
Lycka?? Kan man känna det i denna kaotiska situation som aldrig verkar sluta överraska??
Joo det har jag bestämt!!  Trots dövblindhet, trasiga barn, sambo som lämnade mig genom att ta sitt liv, egen företagare, sjukpensionär, låginkomsttagare....,ensammamma.....
Joo LYCKA känner jag ofta! Fast jag legat vaken några timmar å tänkt på mannen jag skulle dela resten av mitt liv med, han som jag delade drömmar å visioner med, men som valde att lämna mig, så känner jag en enorm lycka å glädje över att jag fick dela många deömmar, att han visade vad äkta kärlek är, han var själv så trasig o orkade inte fortsätta. Men jag vet o känner att han är med mig och han vägleder mig mot livet.. Han vill att jag ska leva, vara glad o lycklig..
Och mitt i sorgen känner jag just LYCKA<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar